۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

به هر جرم مناسب، بازداشت و به سلول تاجزاده منتقلم کنید
حسین زمان، هنرمند حامی جنبش سبز، از دادستان خواست تا وی را بازداشت کرده و به سلول مصطفی تاجزاده منتقل کند.

این فعال جنبش سبز، طی پُستی در صفحه فیس بوک خو، خطاب به دادستان نوشته است: از شما عاجزانه تقاضا دارم بنده را هر گونه که صلاح می دانید و به هر جرمی که مناسب تشخیص می دهید دستگیر نموده و بازداشت نمایید و در همان سلولی زندانی کنید که دوست خوبم سید مصطفی تاجزاده زندانی است تا بعد از دو سال تنهایی بتوانم همدمی برای این دوست عزیزم باشم.

متن یادداشت حسین زمان به شرح زیر است:
نامه ای به دادستان
آقای دادستان سلام، از شما تقاضایی دارم و امیدوارم پس از یک ماه روزه داری و عبادت و دعا و نیایش در درگاه خداوند متعال بلحاظ روحی آمادگی پذیرش درخواست اینجانب را داشته باشید.
البته من راه و روش مکاتبه مستقیم با شما را بلد نیستم و امیدوارم به نحو مقتضی این نامه توسط عوامل سراپا گوش شما و از طریق همین صفحه فیس بوک به اطلاع شما برسد.
از شما عاجزانه تقاضا دارم بنده را هر گونه که صلاح می دانید و به هر جرمی که مناسب تشخیص می دهید دستگیر نموده و بازداشت نمایید و نیازی هم به محاکمه نیست من کتبا اتهامات وارده را می پذیرم تنها به یک شرط که امیدوارم این شرط من را پذیرا باشید.
شرط من خیلی برای شما دشوار نیست، از شما تقاضا دارم پس از محکوم کردنم به زندان، من را در همان سلولی زندانی کنید که دوست خوبم سید مصطفی تاجزاده زندانی است تا بعد از دو سال تنهایی بتوانم همدمی برای این دوست عزیزم باشم.
قبلا از لطفی که میکنید سپاسگزارم.
حسین زمان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر